.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
چکش‌کاری طرح انتقال پایتخت
معاون منابع انسانی و توسعه مدیریت رئیس جمهور طرح انتقال پایتخت اداری از تهران را در مرحله مطالعه و چکش کاری عنوان کرد و افزود: این طرح اجرایی می شود. به گزارش شمال نیوز، لطف الله فروزنده در گفتگو با مهر با بیان اینکه مانند سال گذشته طرح انتقال از تهران در یک شرایط فوری انجام نمی شود گفت: برنامه ما در شرایط فعلی بیشتر به سمت تغییر ساختارها و اصلاح آنها است و تلاش می کنیم در قالب طرح جامع تهران این مسئله را دنبال کنیم.
 
وی افزود: آمار کارکنانی که از تهران منتقل شده اند همان 20 هزار تا است ولی راه انتقال از تهران باز است و هر کارمندی درخواست کند به سرعت منتقل می شود.
 
معاون منابع انسانی و توسعه مدیریت ریاست جمهوری در پاسخ به اینکه طرح انتقال پایتخت اداری از تهران در چه مرحله ای قرار دارد گفت: این طرح از سوی استاندار تهران مطرح شده و در ریاست جمهوری در حال چکش کاری است تا بتوانیم طرح درست و صحیحی را اجرا کنیم.

مرتضی تمدن استاندار تهران در مورد لزوم ایجاد پایتخت اداری و اقدامات انجام شده در این خصوص اعلام کرد: بر خلاف شهر سلامت موضوع پایتخت اداری به خوبی پیش می رود و جلسات متعددی با آقای فروزنده معاون رئیس جمهور داشته ایم. در این طرح تمامی دستگاهها بر این عقیده اند که می توان پایتخت اداری کشور را در نزدیکی تهران ایجاد کرد. البته ایده این است که پایتخت اداری در کنار یکی از شهرهای جدید ایجاد شود ولی در حال حاضر مسئولیت این طرح به عهده معاونت ریاست جمهوری است.
استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

محمد علوی 30 فروردين 1391
عمر این دولت در حال تموم شدن هست پس پرداختن به همچین امری وقت تلف کردن میتونه باشه

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.243 seconds.